Z
zero_3
Sv: Nästa års tävlingstermin
Detta var just en midsommarritt jag förslog i en tidigare tråd där ni sökte förslag om hur ni kunde öka deltagandet i Sveg och jag tycker det var kul att ni lyssnade på förslaget (som kanske har kommit från fler än mig, men inget jag sett något av här iaf). Jag kommer självklart och rider båda dagarna om inget tillstöter tills dess.
Vi i Svegs Ryttarförening planerar att arrangera ett två dagars arrangemang fred-lörd i midsommar. Så ta med hästar och familj och fira midsommar med oss i Sveg!! Har ni två hästar är det ett ypperligt tillfälle att ta med båda hästarna och rida båda dagarna- det sparar ni en resa på Som vanligt kommer vi ha höga premier och ruskigt bra hederspriser- som vanligt! Klasserna blir PP 30 km, CR 45 km, T 50 km, båda dagarna + 100 km på fred & 80 km på lörd. Så lämna in semesteransökan och fira midsommar tillsammans med oss i Härliga Härjedalen. Det kommer du inte att ångra!!
Detta var just en midsommarritt jag förslog i en tidigare tråd där ni sökte förslag om hur ni kunde öka deltagandet i Sveg och jag tycker det var kul att ni lyssnade på förslaget (som kanske har kommit från fler än mig, men inget jag sett något av här iaf). Jag kommer självklart och rider båda dagarna om inget tillstöter tills dess.