Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utveckla gärnaBaserat på röstningarna efter omvandlingen så börjar jag få en misstänkt. En som jag har svårt att placera i en annan roll...
Det är inte ett cirkelresonemang, det finns två alternativ, antingen är du omvandlad eller så är du inte det:Det där är skumt. För som sagt, det är ett cirkelresonemang. Att du nästan bara litar på hemlig för något jag har skrivit!
Och där undrar jag om du inte försa dig? För du kunde sagt att det var det hemlig skrev själv, att hon inte visste att de döda ulvarna fick prata med varandra som gjorde att du litade på henne.
alltså de rolelr som är kvar ärBaserat på röstningarna efter omvandlingen så börjar jag få en misstänkt. En som jag har svårt att placera i en annan roll...
Undrar om det här inlägget av hemlig bekräftar att ängeln är kvar i leken? Det bör göra det. Och i så fall är jag nere i två kandidater till den omvandlade.Oj, ingen aning. Vet inte hur de brukar göra, för vissa spelare verkar ju följa ett mönster. Det skrivs ju "i förra leken gjorde x si och y gjorde så".
Tror det i detta läge, om det bara är en ulv kvar nu, är dumt att skippa käket. Ulvarna måste ju vilja ha ut nån god till menar jag.
Jag ska jobba hemma imorgon, så det går att ta DL lite tidigare. Så hinner vi kanske med fler DL imorgon kväll om det behövs.Om inte ni alla kan komma överens om en tidigare tid så är DL samma tid som vanligt imorgon; 21.00
Jag hade velat veta vilken roll hon hade på DD? Jag är ju tvärsäker på hur rollerna är fördelade vid detta lagetalltså de rolelr som är kvar är
ängel
siarlärling
lösmynt spion
samt tvillingarna ( som får prata med varandra i pm utanför leken precis som ulvarna får )
vi är 5 kvar
en av rollerna ovanför är omvandlad!
du vet ju vilken roll du själv har
tillägg:
äsch då där kom uppdateringen så nu kan hon ju inte svara på detta....
Ja, jag är böjd att hålla med dig där.Undrar om det här inlägget av hemlig bekräftar att ängeln är kvar i leken?
jo jag var också inne på det med men blev lika som innan efter hennes nästa kommentar:Undrar om det här inlägget av hemlig bekräftar att ängeln är kvar i leken? Det bör göra det. Och i så fall är jag nere i två kandidater till den omvandlade.
Eller du
Hon visste ju om ängeln var kvar i leken eller inte. Frågan är om inlägget jag citerade är ett svar på att så var fallet.Jag hade velat veta vilken roll hon hade på DD? Jag är ju tvärsäker på hur rollerna är fördelade vid detta laget
Men jag är också böjd åt att hålla DD som högst misstänkt just nu- kanske är jag inte käkad av den anledningen?
För alternativet är ju att antingen BSF eller Myrten lurats !
jag kan närsom imorgon så alla andra kan bestämma det dem emellanOm inte ni alla kan komma överens om en tidigare tid så är DL samma tid som vanligt imorgon; 21.00
Fast jag tror inte hon visste vem som hade vilken roll. Eventuellt inte alls.jo jag var också inne på det med men blev lika som innan efter hennes nästa kommentar: