Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har hört (tror jag) att om man vill vara nästan säker, ska man vänta tills dagen då man borde haft sin mens, om man nu är såpass regelbunden.
Man kan testa positivt innan beräknad mens också, men man kan lika gärna testa ett "falskt negativt".
De flesta brukar kunna testa med rätt resultat då mensen skulle kommit. Men det tar minst 10 dagar efter befruktning för kroppen att bilda så mycket Hcg (graviditetshormon) för att ge utslag på teststickan. Vissa bildar hormonet långsammare och då tar det längre tid.
Hundavel & Ras Japp, ursäkter. Detta är inom kattvärlden men jag är glad att man tidigt avlade bort skelögdhet hos siameser, innan dess föredrog man...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.