V
vickis-pajala
ja om några veckor fyller jag ju tant (30 år).
igår kväll när vi var ute på en stillsam ridtur så åkte två arbetskollegor förbi och stannade och pratade med oss och den första kommentaren jag fick var "är det inte dags för dig att sluta leka med hästar och bli vuxen du fyller ju snart 30"
ja jag vart så paff, så jag kunnde inte komma på något att säga, och jag vet att på något sätt så hjälper det inte även om detta nu inte är baland de första kommentarerna gällande mitt intresse
jag anser ju själv att jag sammlat ganska mycket "vuxenpoäng"
3 barn
jobbar 50%
resten hjälper jag till i företaget
bor i villa
har volvo
åker på semster
har lån
och har ett brinnande intresse för hästar.
denna kommentar och alla andra kommentarer man får gjorde mig i alla fall fundersam
anser folk att man fortfarnade leker när man har häst
vad ska jag göra i stället springa runt och jaga en golfboll
så bukare hur regarerar ni när ni får en nedlåtande kommentar
// vickis som ska ut och leka med sina hästar
igår kväll när vi var ute på en stillsam ridtur så åkte två arbetskollegor förbi och stannade och pratade med oss och den första kommentaren jag fick var "är det inte dags för dig att sluta leka med hästar och bli vuxen du fyller ju snart 30"
ja jag vart så paff, så jag kunnde inte komma på något att säga, och jag vet att på något sätt så hjälper det inte även om detta nu inte är baland de första kommentarerna gällande mitt intresse
jag anser ju själv att jag sammlat ganska mycket "vuxenpoäng"
3 barn
jobbar 50%
resten hjälper jag till i företaget
bor i villa
har volvo
åker på semster
har lån
och har ett brinnande intresse för hästar.
denna kommentar och alla andra kommentarer man får gjorde mig i alla fall fundersam
anser folk att man fortfarnade leker när man har häst
vad ska jag göra i stället springa runt och jaga en golfboll
så bukare hur regarerar ni när ni får en nedlåtande kommentar
// vickis som ska ut och leka med sina hästar