När man kommer hem...

Sv: När man kommer hem...

Sötnöt!
haha jävlar vilket liv det blev på min Rustie när jag spelade upp den :rofl:
"Hona? vadå? Vart? Tjej? Hallå?" *rusar runt och skriker på äkta Rustie-maner* :D

Om han gillade henne så är det bara att ringa, Isola pratar gärna i telefon också. :D

Du skulle hon säkert säga en massa snusk till honom, med resultatet att han rymmer till ödemarken och avlar "oäktingar" :rofl:

Hon verkar vara en himla rar katt!

Naaaw,vilken puttenutt!:love: *give her som looooove woman!*

Men du hade himla härlig röst du med faktiskt:o

Min kissekatt vaknade ur sin skönhetssömn och undrade vart katten som ropade på honom ur högtalarna fick plats därinne:eek: :p

Du, den katten får så mycket kärlek att jag nästan inte ens har tid att äta. :D Hon är mer öööööverallt. :rofl: Just nu ligger jag i sängen i en extremt icke-ergonomisk ställning eftersom katten gnyr ynkligt om jag försöker flytta på henne.

Och tack för komplimangen! :D

så låter min kissekatt med :D nu vaknade han och undrade vad för katt som var här inne haha!

Söt kisse!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 876
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 081
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 111
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka