När man kommer hem...

Sv: När man kommer hem...

Sötnöt!
haha jävlar vilket liv det blev på min Rustie när jag spelade upp den :rofl:
"Hona? vadå? Vart? Tjej? Hallå?" *rusar runt och skriker på äkta Rustie-maner* :D

Om han gillade henne så är det bara att ringa, Isola pratar gärna i telefon också. :D

Du skulle hon säkert säga en massa snusk till honom, med resultatet att han rymmer till ödemarken och avlar "oäktingar" :rofl:

Hon verkar vara en himla rar katt!

Naaaw,vilken puttenutt!:love: *give her som looooove woman!*

Men du hade himla härlig röst du med faktiskt:o

Min kissekatt vaknade ur sin skönhetssömn och undrade vart katten som ropade på honom ur högtalarna fick plats därinne:eek: :p

Du, den katten får så mycket kärlek att jag nästan inte ens har tid att äta. :D Hon är mer öööööverallt. :rofl: Just nu ligger jag i sängen i en extremt icke-ergonomisk ställning eftersom katten gnyr ynkligt om jag försöker flytta på henne.

Och tack för komplimangen! :D

så låter min kissekatt med :D nu vaknade han och undrade vad för katt som var här inne haha!

Söt kisse!

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
676
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
607
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka