När man kollar på bostadsrätt

Ainon

Trådstartare
Vad ska man tänka på när man kollar på bostadsrätt?
Något särskilt man ska titta efter?

Kan tillägga att det inte är i Sverige utan i Köpenhamn om det skulle vara något landspecifikt.

Ska och kolla på 2st 2: or på söndag :bump:

Sv: När man kollar på bostadsrätt

Jag skulle kolla föreningens ekonomi och när stammarna var bytt senast i fastigheten... Låg avgift = bra ekonomi, Ju nyare stammar desto bättre, stammar skall bytas ca var 30:onde år har jag för mig och det medför krångel och alltid alltid höjning av avgifter. Vet dock inte alls hur det funkar i Danmark....

Sv: När man kollar på bostadsrätt

Det är andelsboende det rör sig om, antog att motsvarigheten i sverige heter bostadsrätt.

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 241
Senast: NilHe
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 265
Senast: Lisen82
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
788
Mat Två skotska vänner ska fira bröllopsdag i Stockholm i början av december och har frågat mig om restaurangtips. Jag är inte jättebra på...
Svar
6
· Visningar
549
Senast: EmmaN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka