åke
Trådstartare
När luften och orken försvinner. Vad gör man då? Jag har hållt på med hästar sedsn 1977. Sedan 1994 har vi haft lite avel på oilka raser.Hästar har alltid varit en mycket stor del av mitt liv. Men nu finns inte orken och glädjen kvar. Jag bestämmde mig i natt för att lägga av. Vi ska bara ha kvar dotterns gamla ponny och ardennern. Resten ska bort. Kommer jag att ångra mig tror ni? Gör jag fel? Ska jag i stället satsa på att köpa en välriden/välutbildad häst som jag kan rida så glädjen kommer tillbaka?
Jag har under årens lopp ridit in massa hästar. Jag har nu en arabhingst som jag skulle behöva rida mera. Men glädjen och orken till att utbilda han är som bortblåst. Glädjen till aveln tog även den samma vind iväg. Hur skulle ni ha gjort? Sälja av allt eller kämpat på ett tag till?
Jag har under årens lopp ridit in massa hästar. Jag har nu en arabhingst som jag skulle behöva rida mera. Men glädjen och orken till att utbilda han är som bortblåst. Glädjen till aveln tog även den samma vind iväg. Hur skulle ni ha gjort? Sälja av allt eller kämpat på ett tag till?