Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När tycker ni att man kan börja vänja hästen vid kandar? Jag har ett 6 årigt sto som är ganska tung fram, hon blir antagligen bättre när hon är mer igång och jag väntar nog ett tag till med kandar, men när tycker ni att man ska börja? Några tips?
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Juridik & Ekonomi Om det inte hade varit för att jag kunde begära ut journaler så hade jag aldrig fått veta vad som hände med min mormors faster Elna. Hon...
Kropp & Själ Det är just det - personen ska tycka det är roligt. Det får inte vara för pilligt. Nu är den tekniska nivån typ att spela spindelharpan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.