När kan man börja med ponnygalopp?

kisse

Trådstartare
Vad gäller för åldersgräns för att få starta ponnygalopp? Det är inte aktuellt än på ett tag, mina barn är än så länge VÄLDIGT små, men 5-åringen har iaf kommit så långt att han tycker det är kul att trava... Såg framför mig hur han o ponnyn skulle försvinna inne på banan o fick lite ont i magen:crazy: ;) .

Sv: När kan man börja med ponnygalopp?

Såg nu att det inte fanns så mkt info kvar på den hemsidan. :smirk:

Såg nu att det inte fanns så mkt info kvar på den hemsidan. :smirk:

Nää, måste säga att det är VÄLLDIGT dåligt med info :mad: om åldersgränser,m viktgränser, distanser o katigoriindelningar och sådant. Står inte mycket om någonting, någonstans! Nu börjar jag förstå varför det är så många som frågar, jag brukar bara hänvisa vidare till mälardsalens hemsida. Men där finns ju ingenting...

Jag har ju inte så bråttom iaf, men det vore ju bra om sidan uppdaterades då...

Har för övrigt pratat med en av fritidsledarna på ridskolan där jag jobbade förut (minns du?) och de var intresserade av att få ut er dit, men hade lite funderingar kring vad det kostar osv. Nu har jag inte nr just nu, men du ska prata med Sofia iaf om du ringer till ridskolan. Annars kan du pm:a så ska jag försöka komma ihåg att fixa det till dig.

/Christin med Kyra.

Liknande trådar

Övr. Hund Förlåt! Jag har funderat några dagar på att skapa en tråd, men såg sedan att det var två andra som hann före. Hoppas en till går bra...
2
Svar
31
· Visningar
3 920
Senast: linnsan
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 780
Senast: Imna
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 458
Senast: Nevermind
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 992
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V