ponnymuppen
Trådstartare
Hej! Just nu har jag en maxad c-ponny som jag tyvärr snart ska sälja. Jag funderar på om jag efter det ska skaffa storhäst eller d-ponny. Är 15 år och ca 160 cm lång. Vill satsa på hoppningen, hur ska jag göra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Just nu har jag en maxad c-ponny som jag tyvärr snart ska sälja. Jag funderar på om jag efter det ska skaffa storhäst eller d-ponny. Är 15 år och ca 160 cm lång. Vill satsa på hoppningen, hur ska jag göra?
D-ponny, rid ponny så länge som möjligt, jag tror att det är roligare. Alltså ponnytiden är så bäst. Åhh har du pengar så är ju nästan d-ponny som har utvecklat sig och är så himla fina. Svensk ridponny har de ju avlat in så mycket fullblod. Var det inte en framgångsrik hopphäst som hade en d-ponnymamman eller pappa? Rid ponny så länge som möjligt, jag tror Billigare och det är faktiskt inte så bråttom att växa upp. Vuxna är jobbiga men det vet du nog.Hej! Just nu har jag en maxad c-ponny som jag tyvärr snart ska sälja. Jag funderar på om jag efter det ska skaffa storhäst eller d-ponny. Är 15 år och ca 160 cm lång. Vill satsa på hoppningen, hur ska jag göra?