Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var inte detta väldigt fördomsfullt?Trakasserier är trakasserier.
Det är väldigt många karlar som har svårt att definiera trakasserier för vad det är och anmäla de ansvariga, väldigt många män far väldigt illa i de arbetsmiljöer som funnits.
Karlarna kanske tålt det och " inte låtit trakasserierna komma inpå skinnet". Kvinnorna skriker som små grisar, inkl jag, och förändring sker. Många karlar mår dåligt på jobbet pga trakasserier och varför ska vi kvinnor då skjilja på sexuella trakasserier eller bara "vanliga" trakasserier?
Update: Bölade hela eftermiddagen igår, och vaknade imorse och kom inte upp ur sängen. Bölade mer och nu sitter jag mest och gråter och känner mig så jävla töntig och överdriven. Sjukskrev mig resten av veckan och skäms typ...
Tack för stöd! och tack @Lobelia som orkade svara lite.Du har verkligen INGET att skämmas för!! Stor styrkekram.
Tack för stöd! och tack @Lobelia som orkade svara lite.
Update: Har varit hemma och vilat idag och även pratat med miljöombudet på jobbet. Jag pratade ju med facket tidigare och de sa att de kan komma och hjälpa till att föra min talan. Vet inte riktigt om jag orkar det, men miljöombudet tyckte jag också skulle göra det då hon vet att den här chefen är ett problem. Vi är en arbetsplats på 70 personer och hon är en av de högsta hönsen. Får suga lite på karamellen. TACK vad fina ni är här på bukefalos som tröstar och peppar! .
Tara: Du verkar behöva en kram.