Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Martina_m skrev:Vilken bra födelsedagspresent
Gjorde du det samtidigt som oss i stallet?? Eller fixade du det själv?
Jag vet ju inte när Emelie skickade vidare pappren, jag har ju bara skickat till henne och sen har hon fått fixa resten. Bara det att hennes namn inte står med i listan med hästarna. Är det skillnad på att hon är ponny tror du?
Sofie har fått Lasses pass men inte Daisys. Så tar väl extra tid på ASVH.
Vi syns imorgon på hoppträningen (fast jag ska hoppa kl 17 istället)!
Jfrelin skrev:Är det din häst som är ponny?
Jfrelin skrev:Men hon har halvblodsstam?
Jag blev bara lite fundersam då du skrev att hon var ponny, är ju inte så vanligt att halvblod blir under ponnymåttet, och då trodde jag att du ev. hade skickat till fel avelsförbund.
Zlatan skrev:Jag satte mina sista på expresshantering och de kom efter ett par dagar. De andra gjorde jag för flera år sedan.
Jag tycker det är självklart att det ska kosta extra om man vill ha sina pass snabbt och tänk vilket slit för de som jobbar där. Och alla bara klagar. Dessutom verkar många ha skickat in sina pass i slutet av 2005 av någon anledning.
De flesta vet vilken tid det tar att få ett pass så antingen betalar man extra för att få det inom ett par dagar eller så får man ju gilla läget.
Martina_m skrev:Jag är inte så himla insatt i det här med passen, men personligen så tycker jag att det borde finnas ett antal personer som är anställda till att fixa passen. För det finns riktigt många hästar...
Det är ju bra att man kan få dem snabbare genom att betala, men tycker inte det ska vara nödvändigt. Är det passtvång så ska det gå undan, vare sig man betalar extra eller inte. Som sagt, mer folk behövs