när blir magen stor??????

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare kiruna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 2 041
K

kiruna

har en katt som löpte för ca 4 v sen,köpte henne för ca 7-8 v sen.hennes mage är hård o står ut på sidorna,hon ska alltså vara i v 4 men undrar om hon kan ha varit dräktig vid köpet då jag läste att dom kan löpa vid dräktighet..när börjar magen synas på dräktig katt.hoppas på svar då jag nu är orolig ifall hon går för länge:confused:

Sv: när blir magen stor??????

har en katt som löpte för ca 4 v sen,köpte henne för ca 7-8 v sen.hennes mage är hård o står ut på sidorna,hon ska alltså vara i v 4 men undrar om hon kan ha varit dräktig vid köpet då jag läste att dom kan löpa vid dräktighet..när börjar magen synas på dräktig katt.hoppas på svar då jag nu är orolig ifall hon går för länge:confused:

Hur gammal är hon? Vill du ha ungarna?

Lite info:
http://www.topcat.nu/tips5.html

Det ska tydligen synas på kattens spenar om hon varit dräktig i 3 veckor, magen vet jag inte när den börjar synas. Har bara tagit hand om en dräktig katt, och hon hade bara några dagar kvar.

Mer info:
http://www.sensiqcoons.se/dag_for_dag.html

Du kan alltid besöka en veterinär och ultraljuda om du vill veta säkert. Kan också vara väldigt bra att ha en försäkring på katten om du inte har det då mycket kan hända under förlossningen som kan kräva veterinärvård och då blir det lätt ruskigt dyrt.

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 497
Senast: Puffindog
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
5 096
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 002
Senast: Jamtland
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 834

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka