A
Annas
Igår när jag red fick jag en sån där superupplevelse! Pållen blev vid ett par tillfällen fullständigt totalt ridbar! Ryggen kom upp och framdelen lättade från marken, och jag kunde korta, länga, öka energin och rida riktigt flotta skolor nästan bara genom tankeöverföring! Det kändes helt underbart! Jag la på en kapson + träns för första gången på ungefär ett halvår, eftersom det blivit mycket ridning på kandar och träns pga träning inför tävlingar. Den senaste tiden har han varit lite tjafsig med munnen, så jag ville prova om det hjälpte med kapsonen. Och tidvis lossnade allt och det gick så där riktigt bra!
Händer det ofta att era hästar blir så där riktigt fina att rida? För det mesta händer det mig bara kortare stunder, men nu igår så kom det vid flera tillfällen och höll i sig ett bra tag! Men oj så trött han blev! Man får nog tänka på att hästarna får jobba rejält när de går så där bra!
Händer det ofta att era hästar blir så där riktigt fina att rida? För det mesta händer det mig bara kortare stunder, men nu igår så kom det vid flera tillfällen och höll i sig ett bra tag! Men oj så trött han blev! Man får nog tänka på att hästarna får jobba rejält när de går så där bra!