Nån speciell anledning??

Sv: Nån speciell anledning??

min tik kan göra det (ibland när hon kissar också). jag misstänker att de döljer någon annans (dominant?) dofter. först står hon och luktar länge på stället och kan t o m resa ragg. men det finns stresskitarhundar också, jag känner en som sprang och sket samtidigt.

Sv: Nån speciell anledning??

cillamuffins skrev:
min tik kan göra det (ibland när hon kissar också). jag misstänker att de döljer någon annans (dominant?) dofter. först står hon och luktar länge på stället och kan t o m resa ragg. men det finns stresskitarhundar också, jag känner en som sprang och sket samtidigt.

Man skulle egentligen kunna tänka sig att min hund skulle vara en stresskitarhund, men när han väl snurrat klart så sitter han (med tre ben i backen) nöjd och belåten, tittar lite på naturen samtidigt som han "lastar av".

Det ser faktiskt lite roligt ut när han intar "kisseställningen" men klämmer ut en kabel i stället. Ska man kanske skylla det på att han är blandras....något har kanske blivit fel pga blandningen ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
840
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 584
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar