Nån som vill byta med mig?

Status
Stängd för vidare inlägg.

anhe

Trådstartare
Jag kan ställa upp alldeles frivilligt om någon vill prova på mitt liv för en dag.

Dottern har magsjuka, jag har sovit några få timmar i natt, mest hjälpt henne att kräkas samt att torka kräka. Halv sex vaknar minstingen och tycker att natten är över. Dottern fortsätter sin kräkorgie vare sig hon har något i magen eller inte.

Som lite grädde på moset har jag muskelinflammation i hela kroppen, sambon måste jobba över och hemmet ser ut som någon sprängt en bomb här inne.

Ibland är det roligt att vara föräldraledig :crazy:

*bara gnäller lite och tycker synd om mig själv*
 
Sv: Nån som vill byta med mig?

Nej tack! Vill inte byta med dig!

Det är inte kul när man har magsjuka i familjen och jag som har kräkfobi mår superdåligt när någon blir sjuk.

Jag lider med dig och ditt stackars barn!!
 
Sv: Nån som vill byta med mig?

He he, jag kanske kunde tänka mig att byta med dig... Läs min tråd...

/Uttråkade Ulda ;)
 
Sv: Nån som vill byta med mig?

Ja, just nu sitter vi och är i valet och kvalet om vi ska åka till akuten eller inte. Hon har precis fått lite vätske ersättning, kommer den upp då blir det akuten och dropp. Hon har nämligen inte fått i sig en gnutta vätska på ett dygn (inget annat heller för den delen) och är väldigt slö. Dom tyckte jag skulle åka om det inte vänder inom kort.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 517
Senast: Modest
·
Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
17 283
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ Godmorgon alla fantastiska bukefalister! Jag har legat vaken nu under natten till och från och malt lite tankar. Jag känner att jag...
Svar
16
· Visningar
1 464
Senast: ameo
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 610
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp