Nån som vet....

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Lime72
  • Startdatum Startdatum
L

Lime72

....ska försöka beskriva min fundering kort!! Min b-licens(endast träna) "fryser snart in", dvs har legat vilande i snart 5 år. Det är först nu som jag verkligen har hittat "MIN" häst men nu till "problemet", det är ett årsföl...hur unga hästar får man registrera på sin tränarlista??? Nån som kan hjälpa mej???

Sv: Nån som vet....

....ska försöka beskriva min fundering kort!! Min b-licens(endast träna) "fryser snart in", dvs har legat vilande i snart 5 år. Det är först nu som jag verkligen har hittat "MIN" häst men nu till "problemet", det är ett årsföl...hur unga hästar får man registrera på sin tränarlista??? Nån som kan hjälpa mej???
Finns ingen gräns för hur unga hästar man får registrera på träningslistan. Jag har haft årsföl på min träningslista i alla fall. :-)

annars kan man lösa ut licensen utan att ha någon på listan. Lite onödigt jag vet, men då slipper du ta om den iaf.

Nej du det går inte...jag ringde för ca 2 år sedan till min hemmabanas sekritariat och frågade just detta. "Ingen häst, ingen licens" fick jag till svar - då....kanske har ändrat sej...ska ringa dom imorron för säkerhets skull!!

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 612
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 061
Senast: Fille
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 377
Senast: Nevermind
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 054
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka