Nån som vet hur många LA man måste ha hoppat för att få hoppa MSV ?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare ponnyryttaren
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 202
P

ponnyryttaren

E det nån här som vet hur många LA man måste ha joppat för att få tävla MSV ????? Och hur många fel får man ha ????? :confused:

antingen 5 felfria LA (grundomgång)
eller 10 p. tagna i LA. (1:a=9p. 2:a=7p. 3:a=6p. 4a=5p. osv.)

Tänk om man har en kanonhäst som hoppar jättestort då? Själv känner jag mig ju inte alls mogen för att hoppa MVS efter 5 ritter LA. Inte för att jag är i närheten av den situationen då men iaf... Så om man bara vill komma ut och plocka placeringar på LA-höjd för att få rutin då? Aja... Det spelar ingen roll vad jag tycker... :smirk:

Kram Ylva

Det var inte uppklassningspoäng det gällde här, utan kvalpoäng. Du är inte uppklassad från L:A efter 5 felfria.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 412
Senast: Mirtai
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
736
Senast: Lillefrun
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
385
Senast: DeCloe
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 391
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • FÅRtråden
  • Valp 2025