Nån som sett nåt liknande?

ASKAPLASKA

Trådstartare
Det är uppenbarligen en hästsko med sömmar och tåkappa men kan nån förklara resten?
20240321_182243.webp

Någon som har återanvänt järnet i en hästsko till någon typ av hängare, man kan driva in skänkel till höger i en ex.vis takbjälke. Jag gissar bara friskt.

Min morfar som skodde hasten sjalv hade liknande, men han tog av den andra sidan lite sa man latt kunde hanga tyglar och annat pa skon.
Sedan vet jag inte om den sattes fast pa vaggen pa samma satt ... det ar mycket lange sedan jag sag det nu.

Min morfar som skodde hasten sjalv hade liknande, men han tog av den andra sidan lite sa man latt kunde hanga tyglar och annat pa skon.
Sedan vet jag inte om den sattes fast pa vaggen pa samma satt ... det ar mycket lange sedan jag sag det nu.
Det känns som man i det fallet hellre skulle försöka vrida skänkeln och använda sömhålen för att fäste på en vägg.
Många har väl i alla tider försökt hitta på något att göra med alla slitna hästskor som blir över.

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 113
Senast: verser
·
Hundhälsa Såg en hund med tungan ute. Ägaren förklarade att den hade förlamad tunga. Hade aldrig hört om det. Nu såg jag en bild på en hund som...
Svar
17
· Visningar
2 892
Senast: Sol
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
31 312
Senast: Elendil
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 751
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar