Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hittade ett "nytt" fodertillskott som hette Penta-H när jag tittade på Eclipse Biofarmabs hemsida. Är det någon som har provat att ge sin häst det? Synpunkter? Nån som vet vad det kostar?
Gick också in på deras hemsida och blev intresserad - vad skiljer Penta-H från "vanliga" alger? Pris?
Är det nytt, eller är det bara jag som inte sett det förut...
Var inne i en ridsportbutik i går kväll och dom hade Penta-H. Det var inte direkt billigt, 745 kr för en burk. Kunde tyvärr inte utläsa hur länge en sådan burk skulle räcka men den var ju inte jättestor så....
Vet inte vad skillnaden mellan vanliga alger och Penta-H är, nån annan som vet?
Stod ju förresten på Eclipses hemsida att det var 0,5 kg i burken och att en häst på 600 kg skall ha 22,5 g per dag (15 g till 400 kg häst). Dvs en burk räcker i ca 22 dgr. Ganska dyr månadskostnad med andra ord...
Penta-H ger man som i en "dos" min ponny fick under en tid som han mådde väldigt dåligt under fällning, han var deppig och hade helt matt päls. Han fick en burk och blev mkt bättre. Kommer inte riktigt ihåg vad de sa att det gjorde men jag har för mig att det "rensade ur" slagg ur kroppen på ngt sätt. en burk här kostar 450kr
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Ekonomi & Juridik Det är skillnad på vad man vill och vad som är rätt att göra. Säljer man sin häst så vill man väl att den ska komma till ett hem som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.