nån som har dessa?

LinnK

Trådstartare
Nån som äger eller har klämt på dessa och vill uttala sig?

1306.jpg

1123.jpg

1127.jpg

8083.jpg

8101.jpg

Sv: nån som har dessa?

jag har skorna och tycker dom är jätte sköna,
ger ju inget stöd och de tar ont att bli trampad och man blir vääldigt blöt om fötterna om de är blött
men perfekta varma sommar dagar

Har skorna och shortchapsen, skorna är helt ok för det priset.
Shortchapsen ligger på tradera nu :angel: (beställde åt helsike fel storlek så de är oanvända).

Jag provade skorna när jag var på Börjes en gång och jag tyckte inte alls att de var sköna. Jag avstod från att köpa och resonerade som så att mina gamla vita Easy Rider (från Mountain horse, tror jag) är oerhört mycket bekvämare, så jag köper från dem nästa gång också. Kosta vad det kosta vill (nästan)...

jag har chapsen..absolut privvärda och supersköna :D

FY FAN VILKA HEMSKA SKOR! URSÄKTA MEN JAG FÅR DÅLIGA VIBBAR AV VISSA PÅ DENNA SIDAN! :(

REEBOK KOPIA PÅ ETT PAR RIDSKOR?!?!?! :confused:

Jag har skorna tycker de är prisvärda. Har iof inte haft de så länge men är nöjd med dem. Men som AlterPride sa man blir väldigt blöt i dem om det är blött ute.

aa erkänn :crazy: och chapsen, vadå wannabe kopia på Dyon?

jag har skorna och är helt nöjd med dem. har haft dem i ett år nu och de håller bra. Är sköna att rida ut i, (på ridbanan vill jag ha riktiga ridstövlar) Jag har däremot inte blivit blöt om fötterna när det varit blött ute. Väldigt bra till det priset tycker jag.

Har haft skorna o dom va helt ok. Rätt sköna, inte så varma så de va bra på sommarhalvåret.
Dock ont att bli trampad.

Dööööör av skraaaatt! Hur kan någon seriöst använda sådana skor? :rofl:

Varför sparar du inte ihop till ett par äkta och fina ridstövlar eller ngt?! :confused:

ja kan söga varför Jag köpte dom.
Jag har två par ridstövlar båda i skinn fina.(sommar och vinter)
men ville inte ha ett par ridstövlar utan nånting bekvämt att ha på sommaren,
jag har ett par jodphur skor med stålhätta så kände att jag inte behövde de och dom är så klumpiga att gå i.
funderade ett tag på moutians horse sko,
insåg att den enda skillnaden var att dom här är fulare och ger lite sämre stöd.
men betydlilgt billgigare.
och då jag bara ha dom om hemma bruk sko, då jag mockar, tömkör, ute på promenad och ibland på på ridturer så är dom faktiskt helt perfekta.

Ja, men har du ingen skam i kroppen?!

Hur kan du visa dig bland folk i sådana skor?!?! Varför inte köpa ett par jodphurs med ventilation?

Vill ha svar, tack.... (och inga klämchecka kommunistiska svar)

chapsen är jättefina och väldigt sköna, och ja jag köper gärna märkes kopier :D

Öhh?? Alla har väl sina smaker. Och jag tycker skrona ser helt ok ut. Så varför komma och trycka ner dom som använder skorna?

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 854
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 149
Senast: Capybara
·
Utrustning Är det någon som provat det? Funkar de? Alltså en munkorg som är av mjukt hönätsmaterial. Har inte hittat nån i Sverige. Sweet net...
Svar
1
· Visningar
218
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka