Nån som fått upp en sån här ruta?

Poxz

Trådstartare
skumt.jpg


Det här verkar väldigt skumt, men de har verkligen gjort det bra i så fall! :crazy:
Tog det säkra före det osäkra och avslutade det med aktivitetshanteraren. Ska man rapportera sånt här till nån tro...?
 
Sv: Nån som fått upp en sån här ruta?

Har aldrig sett meddelandet och skulle inte trycka OK om det var jag (speciellt inte i IE:smirk:) och inte när det inte står vem det är som har gjort det heller.
 
Sv: Nån som fått upp en sån här ruta?

Även om du klickar, så är det enda som händer att du får reda på vilka "fel" du har på din datorn och för att "fixa" dessa "fel", så måste du köpa deras program. Konstigt va? :smirk: :angel:
Tack och lov för mozilla så att man slipper så´n där nu för tiden :D
 
Sv: Nån som fått upp en sån här ruta?

Gud vad läskigt, jag fick också upp den rutan idag, aldrig sett föruut :confused: Men jag tror at det kan bero på att jag sitter vid ny dator med ej komplett virusskydd.
 
Sv: Nån som fått upp en sån här ruta?

Jag har fått nåt liknande en gång, fast namnet var annorlunda. Nåt med Win, som gjorde att man förknippade det till Windows. Jag anade oråd och klickade inte ok
 
Sv: Nån som fått upp en sån här ruta?

Även om du klickar, så är det enda som händer att du får reda på vilka "fel" du har på din datorn och för att "fixa" dessa "fel", så måste du köpa deras program. Konstigt va?
Det har jag varit med om:angel:
 
Sv: Nån som fått upp en sån här ruta?

:rofl: :rofl: Vad skraj jag blev när rutan poppade upp. Tänkte inte på att det var din bild utan trodde det var min dator. J-vlar vad har jag nu blivit inlurad i.
 
Sv: Nån som fått upp en sån här ruta?

det är nån reklam för nåt program.

söker man på Google hittar man både program och hur man tar bort det.. vilket ger iaf mig varningsklockor.
 
Sv: Nån som fått upp en sån här ruta?

Ja, nog var det skumt alltid... Nu vet jag iofs att mitt register inte är felaktigt, kör regedit varje gång jag tar bort ett program så det är förmodligen i "bättre skick" än hos en vanlig användare eller hur man nu ska säga... Så jag skulle aldrig ha tryckt på OK i vilket fall som helst.

Fult av dem att försöka få det att se ut som om det är ett program som man BORDE köra! :mad:

Mizz: Ha ha, ja jag väntade nästan på det! :rofl: Bilden ligger ju liksom mitt på skärmen och är i naturlig storlek.
 
Sv: Nån som fått upp en sån här ruta?

Den rutan får jag upp ofta på min dator, har inte klickat okej en endaste gång, utan klickat bort rutan i stället.
Tycker att det är ett jäkla tjatande på den "reklam skylten" i min dator.
 
Sv: Nån som fått upp en sån här ruta?

Poxz skrev:
skumt.jpg


Det här verkar väldigt skumt, men de har verkligen gjort det bra i så fall! :crazy:
Tog det säkra före det osäkra och avslutade det med aktivitetshanteraren. Ska man rapportera sånt här till nån tro...?

det är reklam stäng klicka inte...
 
Sv: Nån som fått upp en sån här ruta?

mizz skrev:
:rofl: :rofl: Vad skraj jag blev när rutan poppade upp. Tänkte inte på att det var din bild utan trodde det var min dator. J-vlar vad har jag nu blivit inlurad i.

:D hihi! då var vi två då! tryckte på avbryt för att få bort rutan..innan jag fatta att den hörde till tråden.. :angel: måste vara lite trög jag.. :o
 
Sv: Nån som fått upp en sån här ruta?

Vad jag förstår ska man inte klicka ens på Avbryt. Är det så, räcker det med stäng-knappen(röda krysset). Eller ska man ta till Aktivitetshanteraren?
 
Sv: Nån som fått upp en sån här ruta?

Du får nog ta till aktivitetshanteraren. Jag fick upp den där igår när jag försökte gå in i en gästbok. Stängde på krysset och då försökte han installera ändå. Som tur är så hade jag popup-blockeraren igång, så den stoppade försöket till installation.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag gifter mig på onsdag och igår upptäckte jag början till munsår:eek: Har haft det en gång tidigare på exakt samma ställe, mitt på...
Svar
15
· Visningar
987
Senast: jemeni
·
Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 985
Senast: gul_zebra
·
L
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 570
Senast: LiviaFilippa
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 127
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp