Nån som är bra på selar i NV Skåne?

Z

Zab

Hej.. hoppas denna tråden är ok och inte ses som annonsering eller nåt nu..
Men finns det nån i nordvästra skåne som är bra på det här med selar (lokselar spec.), hur de ska passa och så? Jag skulle gärna behöva lite hjälp..
Vem ska man gå till om man vill ha det ''proffessionelt''? Finns det sel-utprovare eller kan sadelprovare se på selar med?

Vi skulle ju få hit nån som skulle kolla på selen, men han som skulle fråga honom är plötsligt lite svår att få tag i.. :3

Sv: Nån som är bra på selar i NV Skåne?

Jag är ganska bra på det faktiskt, dock inte lokselar :) Finns gott om tränare på Åstorps Ryttarförening som kan hjälpa dig. Lycka till!

Liknande trådar

Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
1 079
Senast: cili
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 231
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 485
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025