Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag brukar vara seg/trött/deppig pga mediciner. Sen många år. Men nu har jag varit rätt pigg i sommar och på sistone trött igen.Covid... min sambo har fått enorm trötthet ett par veckor som enda symtom.
Jag tar också levaxin. Hmm …Vi är rätt många på jobbet som hamnat i "koma" som vi beskriver det. Nästan så jag undrar om min sköldkörtel inte tar upp levaxin helt plötsligt.
Har h*n testat positivt?Covid... min sambo har fått enorm trötthet ett par veckor som enda symtom.
Jag blir det alltid på hösten/sensommaren. Börjar med trötthet och fortsätter med huvudvärk ofta och sedan depression och ångest.I sommar har jag varit rätt pigg men de senaste 2-4 veckorna har jag fått nån konstig trötthet.
Inte jättetrött men nåt diffust.
Funderar på om det är pga att solen är uppe kortare tid men det borde väl inte märkas i kroppen redan i augusti?
Ena gången ja, andra gången negativt på hemtest men jag var positiv båda gångerna och sjuk samtidigt. Sen blev inte jag heller sämre än att jag kunde jobba hemifrån men hade ont i halsen och han blev bara sömnig och verkligen inte sjuk annars alls.Har h*n testat positivt?