nån fr. norrland som ska bila till hundmässan i dec?

isa__

Trådstartare
Vill och ställa i december. men är så bökigt med tåg och buss..
så nån som vill dela bensinkostnaden och fylla bilen med mig och en hund till?

Haha detta känns inte alls desperat... :angel:

Sv: nån fr. norrland som ska bila till hundmässan i dec?

Vi är ett gäng som också är i planeringsstadiet fortfarande för Stora Stockholm.. Ingen har anmält än, men vi velar fram och tillbaka. Vi kommer dock att åka från Umeå, men det KAN ev. finnas en plats kvar, men jag vågar inget lova :)

Sv: nån fr. norrland som ska bila till hundmässan i dec?

Vi är ett gäng som också är i planeringsstadiet fortfarande för Stora Stockholm.. Ingen har anmält än, men vi velar fram och tillbaka. Vi kommer dock att åka från Umeå, men det KAN ev. finnas en plats kvar, men jag vågar inget lova :)

Okej, jag kan då ta mig till umeå, det är inga problem. Pm:a gärna då ni får klarhet i det hela :) vill så gärna fara...!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 267
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 735
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 640
Senast: Cissi_ma
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 518
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • Smörja skrittmaskin