Namnlösa bebin- nu har hon fått namn!

via

Trådstartare
Idag blev det äntligen slutgiltigt bestämt vad vår dotter ska heta, även om vi har kallat henne för Idun ett tag. Den 8/10 är hon född, och hon ska döpas på nyårsafton, så det var på tiden..
Så kan det gå, om man har två väldigt envisa föräldrar.. Hon ska i allafall heta Adele Nike Idun.
 
Sv: Namnlösa bebin- nu har hon fått namn!

Visst var det någon mer på buke som döpte sin dotter till Idun?
 
Sv: Namnlösa bebin- nu har hon fått namn!

Jag har sett det. Jag blev lite full i skratt när jag såg att hon skulle betäckas med Hugin. Tur att inte hingsten heter Odin i allafall.:D
 
Sv: Namnlösa bebin- nu har hon fått namn!

Fint! Embla hade jag som namnförslag på lilla Idun också, men det fick jag avslag på direkt.
 
Sv: Namnlösa bebin- nu har hon fått namn!

Jättefint! :)

Ja, vi gillar ju Nike såklart!:)
 
Sv: Namnlösa bebin- nu har hon fått namn!

Enda felet är att det inte finns en snygg knabstrupperhingst med det namnet :)
 
Sv: Namnlösa bebin- nu har hon fått namn!

Inget fel alls, bara att enligt vissa är Idun dotter till Odin.
 
Sv: Namnlösa bebin- nu har hon fått namn!

precis!
Både Idun och Nike är bukebäbisar som det står tidigare i tråden
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 674
Kropp & Själ Jag har gått från att vara född blondin, haft alla tänkbara färger i håret under många år till att senaste året transformerat mig från...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 467
Senast: honung
·
Gravid - 1år Hej! Jag skulle behöva lite tankar kring den situation jag nu hamnat i. Jag behöver få skriva av mig, vill inte berätta om detta för...
2
Svar
26
· Visningar
4 706
Senast: Snö
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 497
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp