Namnförslag??

Polly_Mulle

Trådstartare
Lägger tråden här eftersom det är här jag hänger och tillbringar många buketimmar...

När vi var och hämtade hö och halm senast så fick vi med en kattunge på köpet (till min mammas stora förtret, hon tycker att en katt räcker)... Men vad ska den heta??? :)

Det är en HON och hittills har hon bara fått hela Lilla Grå... Men det är inte så smidigt i längden....

Hjääälp!!!!!

Liten bild, skickar länken för större bild, men den är nog ganska stor...
th_114b4cf6.jpg

http://photobucket.com/albums/y60/colasmak/?action=view&current=114b4cf6.jpg

Sv: Namnförslag??

Det är det absolut sötaste jag har sett!
Jag tycker att Hilda och lite tantiga namn är gulligt men det är ju lite inne också :)

Haha, dammtussen är det som gäller för stunden men det är inte så hållbart i längden...

Förra katten hette Selma.... å älskar söta namn... inget flashigt eller krångligt utan enkla söta namn...

Vera, Vilda,Svea eller liknande kanske.

Men vilken katt.. får en känsla av att det där
är en väldigt speciell katt :love:

Min katt heter Cleo, men kallas för pruttis :)
Har hon inga speciella kännetecken förutom att hon är grå? Min var taskig i magen en period så hennes namn var ju ganska givet.. men jag ville inte ringa folksam och försäkra en Pruttis :crazy:

Hon ser ut att ha pondus fast hon är så liten. Söt! :love:
Har inga namnförslag, sådant brukar liksom växa fram tycker jag.

Tycker Lilla grå låter bra då jag har en som heter Lilla Blå själv :D

Vitfot kanske?

Haha, lilla grå funkar nu men när hon växer upp och blir stoor, vi tror att det är norsk skogskatt i henne...

Vad sägs om Elsa?
Jag tror att hon är en liten Elsa... fast Vilda stämmer bra... lägenheten ligger illa till just nu...

Vilka intensiva ögon :eek:
Tror detta är en mycket bestämd liten dam :)
Lovis, Zara, Zaria, Zindra, Tess, Mysak, Wasabi :D ,

Men visst är det lite charmigt. Min lille blå är inte så liten heller.
Hmm men jag har konstiga namn på mina djur...iaf katterna...
De heter: Muscot, Cocos, Lilla Blå, Blandat, Snuttan.....

Förresten så liknar hon min vitfot jag inte längre har kvar.... Oxå blandis med skogis...

Liknande trådar

Utrustning Jag jobbar på ridskola och vi fick en påse skänkt till oss med lite utrustning i, visar sig vara ett riktigt gammalt men helt komplett...
Svar
15
· Visningar
3 907
Senast: Dentaku
·
Övr. Katt ....växer så det knakar om honom.....han som bara vägde lite över 800 gr när jag fick hem honom då var han ca 10-12 veckor . Nu är...
Svar
2
· Visningar
989
Senast: Heulwen
·
L
Utrustning Jag har en dressyrsadel Crown Arwen som är väl utprovad och passar min häst bra. Hästen har haft en del ryggproblem men de är nu nästan...
Svar
0
· Visningar
1 315
Senast: lasseman
·
Utrustning Jag köpte en ny Prestige sadel för ca 6 månader sedan. Hästen var vid tillfället inte bra musklad då hon fått en allmän infektion som...
2
Svar
33
· Visningar
3 672
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar