Nålad tråd!

T

Tiggertjejen

Kan vi inte nåla en tråd där vi enbart skriver när vi har starter och hur det gick!

Det är ju jobbigt att posta en ny tråd så fort man tor, vill berätta om ens hästa ska starta eller har placerat sig! ;)

Snälla moderator!

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nålad tråd!

Vet knappt själv.. :crazy: :o Har för mig att Annie skulle starta men hon markerade lite på ett framben igår så dom skulle se hur hon var idag. Har inte pratat med någon idag så.. Har du själv??

Vi hade starthästar tyvärr såg jag inte om hon startade men hon stod inte med på strykningen vid 12 tiden.

Skapa en tråd om ämnet så nålar jag den sen.

/Moderator Guldmane

Vi hade en som inte gick bra orkade inte 1730 efter ett års vila, så Jockeyn slutade rida då han inte kunde placera sig! Sen så var vår tvååring tre:a och en annan tvååring startade på klampen igår och kom två:a.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
363
Senast: Lavinia
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
611
Senast: Shaggy
·
Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
817
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 214

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka