nakenråttor/möss

wtf

Trådstartare
hur pass utvecklad är den aveln?
såg både råttor och möss igår på en djuraffär som va nakna, den musen jag såg var nog inte som den skulle, ena ögat var mycket större än det andra! skitläskigt... :crazy:

Sv: nakenråttor/möss

hur pass utvecklad är den aveln?
såg både råttor och möss igår på en djuraffär som va nakna, den musen jag såg var nog inte som den skulle, ena ögat var mycket större än det andra! skitläskigt... :crazy:

Möss vet jag int mycket om, men råttor finns ju en art som faktiskt heter nakenråttor, men det är ju inte det som avlas på i tam-miljö, de är ju blinda fula saker, faktiskt tycker inte ens jag de är gulliga jag som älskar råttor. Men man har börjat avla på nakna tamråttor, men det säger ju sej självt att man inte ska avla på genetiska misstag, tycker iallafall jag. Jag tycker inte man ska avla på dumbo heller, det känns inte rätt...

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 142
Senast: Bulldoozer
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 410
Senast: valpköpare
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 650
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama