Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Äsch vi får väl sitta tysta och glo under lugg på varandra om vi är för blyga :)

Deal! :D

Jag har kommit fram till att jag faktiskt inte har någon ursäkt eller några planer på torsdag. Och jag vill verkligen! Så jag hoppas att vi blir många på torsdag :)

Om någon annan här på Buke är lika blyg som jag så kan jag erbjuda mitt telefonnummer så kan vi mötas upp på vägen, bara att PM:a :)

Den är jättefull!

Jag är plötsligt småfeg, men hoppas komma på träff om det funkar med schemat:)

Funderar på om en till kan få komma? Hon har tidigare varit aktiv här. Hon tyckte nämligen att det lät spännande å ville oxå komma :)

Jag vill gärna komma på torsdag :). Har ingen aning om vart denna restaurang ligger o jobbar i Märsta fram till 18.00 så kan hända jag blir lite sen.

måste även hålla mig till kommunala medel o hoppas att Obama inte ställer till det så mycket :p.
Om nån kommer från det hållet så samåker jag gärna. Bara pma nummer :).

Pmar dig mitt namn o nummer så har iaf nån så den kan kontakta mig ifall jag virrar bort mig :p.

Får gärna lägga till mig på fejjan med.

Hmm det går inte skicka pm till dig för det är visst fullt...

Skicka gärna till mig annars :)

Om du bor ditåt också kan vi ha sällskap hem sen, samma tåg :)
Innan är jag dock redan I stan.

Ja faktiskt! Men idag är jag sjukare än igår och har feber så imorgon blev jag beordrad att vara hemma utan att ens jobba, bara ligga och ta det lugnt.

Så tja. Ni får väl ställa in antar jag? Enda alternativet?

Så är det ju - det blir lite som om Obamas kortege hade kommit hit utan Obama. Poänglöst, liksom ;)

Så är det ju - det blir lite som om Obamas kortege hade kommit hit utan Obama. Poänglöst, liksom ;)
I like the way you think!

Ha trevligt imorgon hörrni och så hakar jag lätt på nästa gång! (så var trevliga nu så att det BLIR en nästa gång!)

Risken finns att det dyker upp tråden "folk från buke jag aldrig vill träffa (igen)" :nailbiting:

Å dig ville jag ju nämna i villträffa-tråden men jag vågade inte för du är lite läskig också :o (mest för att du är så stark, önskar att jag var lika stark som du). Du är så jättevälkommen!

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 293
Senast: LaMagia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 396
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 831
Senast: Imna
·
Relationer Hej! Några kanske sett min tråd om att jag är nyinflyttad i Stockholm och känner mig lite ensam och skulle vilja lära känna lite nytt...
Svar
15
· Visningar
1 227
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka