Någon som vet

C

Connemara_Lover

Hur man får bort reklam på sin hemma om man har lagt upp den på Brinkster? Det förstör ju alltihopa :confused: Snälla hjälp mig!
 
Den går förmodligen inte att få bort.
Förmodligen samtyckte du till att ha reklam på hemsidan när du accepterade användarvillkoren. Antar att du har din hemsida hos dem gratis? I sådant fall får man räkna med reklam.
 
Aa jag har blivit medlem där gratis.
Hmm ok, jag har html koder sparat i min dator, finns det något annat gratis webbhotell man kan ladda upp dem i?
 
Aa, men jag är inte så duktig med hur det funkar att lägga ut sidan då om jag har det på abonnemanget.. :angel:
 
Det borde inte vara så svårt.
Du behöver något ftp-program, det finns gratis. (Och du kanske redan använder ett?)
Sen är det förmodligen bara att fylla i informationen du fått, du har antagligen fått något papper med det på.
 
Aha ok, aa jag får se hur jag gör... Ska kolla om jag har något i abonnemanget och se.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 335
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
461
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
356
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp