Någon som vet något om min arabs stam?

Sv: Någon som vet något om min arabs stam?

de brukar aldrig påpeka sånt... dels för att ägaren förlorar en kund iomed att den iinte blir nöjd och att... ja man kan ju inte säga, men gud vad din häst ser ut i framstället?! ellerhur?

Framstället? Nu hänger jag inte med:confused: ?

haha ojj.. nu fatta jag va du mena.. att man inte kunde säga å. Förlåt nu trögade jag till det ordentligt.. Trodde du mena min häst på bilden. hehe;)

haha det är lungt... tänkte inte på din häst... var med en gång när veterinären påpekade det lite fint...

då var ena hovven pygme och den andra var ca 3 storlekar större... för mig är det ett teckeen på att nåt är väldigt vädigt mkt fel... men... som sagt... hon påpekade det lite fint...:crazy:

haha det är lungt... tänkte inte på din häst... var med en gång när veterinären påpekade det lite fint...

då var ena hovven pygme och den andra var ca 3 storlekar större... för mig är det ett teckeen på att nåt är väldigt vädigt mkt fel... men... som sagt... hon påpekade det lite fint...:crazy:

hehe ojj då... Mm, det är nog inte så lätt för vet. att lägga fram "hörrudu det är ett rätt stort fel på din häst." Det är ju inget man vill höra förstås... Vad använder du din arab till förresten? :D Hon va grymt vacker!:bow:

tack! *vad glad jag blir*

för att förenkla svaret så svarar jag allt :D

jag har ställt ut henne, hon är inkörd, hon är riden, hon ska betäckas, senare ska jag tävla lite hoppning och dressyr, och lite western för att sedan satsa mer seriöst på distansen...

så ja... allt är verkligen en bra beskrivning...

hon är bara 3 så jag tycker vi har hunnit med en hel del :D

Okej va kul :D JA hon ser jättetrevlig ut. Vacker:)

Haracz är min hästs morfar.

Hammond (bistro x harmonika)

19519817.jpg

Haracz:
19044208.jpg

Haracz dotter, Harmonika:
18919029.jpg

Hillman, som någon nämde.
18919115.jpg

18919283.jpg

Hendrix (som också var nämd)

18919027.jpg

ursäkta bildbomb

Heroika och Halima, barnbarn till Haracz

18919028.jpg

Halima

18919126.jpg

Hillmans son: Solari Saman

18919116.jpg

18919125.jpg

Ha, ha.........jo min hovslagare säger sånt!!!!!!!
Han är fullständigt skoningslös och det står han för. Jätteduktig och noggrann, aldrig "veckans skoning" och alltid bra med hästarna. Helt underbart rakt på sak. Skönt att det finns dom som är värre än mig:angel:

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 835
Senast: Görel
·
Avel Som vissa av er kanske kommer ihåg så hade jag ute en tråd innan där jag ville ha tips om hingst till mina ston..... Iallafall så...
2
Svar
34
· Visningar
3 442
Senast: Behati
·
Avel Hoppas någon orkar/har lust att hjälpa mej! Satt och lurade runt och kollade lite på allbreedpedigree - parallelt med att jag kikade...
Svar
5
· Visningar
2 096
Senast: Marna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hundrelation
  • Katthår