Någon som vet något om kommande tävlingsår?

M

Mayara

Är det någon som har litet förhandsinformation och vet när några tränings-, D eller C-tävlingar i klubbar i mellansverige (Närke, Värmland, Öster/västergötland t.ex.) kommer att gå av stapeln? :confused:

Mayara

Det lättaste är nog att ta kontakt med klubbarna i det området, D- och C-tävlingar står oftast inte med på WRAS hemsida...

Malin

Värmlandscupen kommer ju vara mellan maj och september, tror jag. annars vet jag inte så mycket.
SunCity ska väl ha lite småtävlingar antar jag...

På WRAS sida finns (som vanligt) ingenting!
Skulle också vilja veta vilka D-tävlingar som finns inom Stockholmsområdet!

D tävlingar i värmland vill ja veta, har sökt men ej hittat...

På WRAS portalen finns alla tävlingar som klubbarna ansökt om, oftast är det bara A,B och C tävlingar det är fråga om.
D-tävlingar meddelar man inte WRAS om, utan kör som man vill, så länge man håller sig till reglerna.
Ninni

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 816
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 541
Senast: Cambrie
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 028
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar