Någon som testat nya sadeln från globus??

sommarminne

Trådstartare
har hittat en ny sadel från globus som jag tycker ser riktigt snygg ut och tänkte höra om de är någon som klämt och suttit i den??

vet inte om man få länka till en hemsida som säljer den? en heter DRESSYRSADEL "Ordo Equester - Juno" iallafall:cool:

Sv: Någon som testat nya sadeln från globus??

verkar vara i princip samma sadel som crinkle, fast med annan bom.
har själv inte sett den nya, men crinkeln blev jag inte imponerad av. är många som haft problem med sneda sadlar och dålig läderkvalitet också...
så inget märke jag skulle rekommendera, det finns betydligt bättre sadlar i ungefär samma prisklass (tex prestige och stubben)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 457
Senast: Ceta
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka