Någon som ska söka unghästutbildningen på flyinge?

Sv: Någon som ska söka unghästutbildningen på flyinge?

Gör ett nytt försök och söker igen till nästa kurs! Ska skicka in ansökan i tid denna gången! Någon mer som söka söka?

Sv: Någon som ska söka unghästutbildningen på flyinge?

Tanken har slagit mig, verkligen! Har även funderat på Hippologen. Men är inte säker på någonting alls just nu :p Har för tillfället tagit ett studieuppehåll från Civilekonomprogrammet för att käna efter vad det är jag vill, och kommer hela tiden tillbaka till hästeriet. Men så funderar jag på vilken som är den bästa vägen att gå. En utbildning i grund och botten är ju heller aldrig fel.
Hmmm.....!

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker det är lite märkligt när man försöker sätta ut häst köpes annons eller foderhäst sökes annons. Man får inga svar. Kanske max ett... 2
Svar
33
· Visningar
2 390
Senast: Stergo
·
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag var idag o provred en massa hästar o står o velar mellan två, hur bestämmer man vilken man ska köpa?😩 Häst 1 är en valack på 3 år... 2
Svar
25
· Visningar
3 967
Senast: fio
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
751
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka