Någon som ridit Hippoaden i DK?

Cleese

Trådstartare
Finns det någon här som ridit Hippoaden i Knuthenborg i Danmark som kan berätta lite om tävlingsbanan, underlag osv?

Sv: Någon som ridit Hippoaden i DK?

Vad jag vet är det en ganska flack och snabbriden bana. Har hört detta från Jessica H som ridit där någon gång.

Sv: Någon som ridit Hippoaden i DK?

Har groomat Jessica där, det är en kul bana man rider genom en djurpark och start/mål och grindar är mitt i parken. Flack bana tror inte det var några backar alls däremot har jag för mig att den var ganska hård med grusvägar och asfalt.

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 697
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 708
Senast: Lobelia
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 724
Senast: manda
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 542
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar