Någon som rett ut det blå rummet!?

Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Så det blir svårt att spela på olika datorer vid olika tillfällen. Vad är det där hänglåset längst ner i menyn för något tro?

Jag har för övrigt gett upp Viridian room nu efter att ha börjat om 100 gånger. Helt plötsligt så hoppar jag ur när jag klickar runt där inne. Irriterande att behöva börja om. Så, nu ska jag göra lite nytta istället :smirk:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

vilket hänglås menar du?
i vilket rum?

hoppar du ur rummet?
datafel el? :(
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Jag menar i Mystery of time and space. Om man klickar på menyikonen längst upp till höger så pluppar det upp en massa ikoner och grejer. Längst ner så är det ett hänglås. Jag fundrade lite på om det var någon typ av lösning för att kunna spara så att man slipper börja om från noll.

Ja, i Viridian så blir det någe knas i programmet tror jag. När jag klickar ibland så åker jag ur själva spelet och måste börja om. Riktigt irriterande så nu har jag gett upp.

Ledsen att det första svaret blev lite snurrigt. :crazy:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

jaha, du menar i början av spelet?
nej, de har inget med splelet att göra har jag för mig..


är du i rummet med klädskåpet och sängen?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Vilket level är det som har klädskåp och säng? Jag spelade till level 11, tror jag det var, igår.
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

jag måste vara extremt dum, men jag vet inte var man ser vilken nivå man är på :confused:

rummet med sängen och klädskåpet är det första i the mystery of time and space..
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

oj nu skrev jag fel.. uj

Hm, blir lite snurrigt när man försöker jobba och samtidigt spela och skriva här.. *yr* :crazy:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

vad du yrar :rofl:

jag föstår inte vad du skrev som blev fel :confused:

kan någon hjälpa mig!!!

jag är inne i ett rum där ( var fasen ser jag vilken nivå jag är på :mad: ) man ska gissa på en massa symboler,
där jag är nu så finns det en massa olika bokstäver som har med internet att göra, en har det inte , vilken??
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

jag kom på det!!!
det fanns ju bara en med stora bokstäver.. :o
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Kommer inte ihåg vad det stog på knappen men det är knappen på andra raden, 3 knappen från vänster!
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Är det någon som gjort hela "space"-spelet? Jag har kommit till korridoren med alienen i och har satt i disketten i datorn och skrivit i lösenordet... då får jag upp två rum på datorn med två bokstäver i varje rum... hur gör man sen???

HJÄLP!
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

he he. Ja, jag yrar lite. Jag skrev en sak men så kom jag på att det var helt galet så då ändrade jag mitt inlägg men jag kom inte på vad jag skulle skriva så det blev bara lite allmänt yrt :)

När jag startade spelet ny MOTAS så började det på den nivån jag var på på den här datorn igår. Jättebra att slippa börja om ju.
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

kall öl,tänd rökelse,stiften
har du öppnat skelletet?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Ja låset är öppnat. Skall jag göra något med det än att öppna ???
Jag testar igen !
 

Liknande trådar

IT & mobiler http://www.fasco-csc.com/works/bluechamber/index_e.php Kommer inte ut från det rummet, nån som kan hjälpa mig med tavlan??
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 430
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp