någon som oxå....??

tinissen

Trådstartare
jag fick antagningsbesked idag att jag kom in på skolan o ska börja plugga på måndag men jag är grav i v9. BF till slutet på mars. någon mer än jag som pluggat på komvux o fått barn samtidigt?? vet inte riktigt hur jag ska göra?? hur gjorde du??

Sv: någon som oxå....??

jag är gravid och läser mina komvux kurser på distans istället, mycket praktiskt :)

vad är det du ska läsa på komvux?

precis läst klart min usk utbildning på distans och läser nu mina sista gymnasiekurser på komvux för att kunna läsa till sjuksköterska.

jag älskar att läsa på distans, men de kräver ju lite självdiciplin såklart.

Allt på min usk utbildning kunde fås på distans förutom vissa praktiska övningar och praktiken såklart.

Jag läste på komvux en termin när jag väntade mitt tredje barn. Det var inplanerat att jag skulle vara gravid när jag pluggade...Jobbade som undersköterska annars och tyckte att det var lugnare att plugga under graviditeten.

Det enda som var jobbigt var att jag mådde så satans illa med trean. Det gjorde jag inte med de två första. Men med nummer tre så var jag jättedålig, men jag pratade med alla lärarna om mitt "tillstånd" så de visste varför jag sprang ut ur klassrummet rätt vad det var! (kräksmiley)

Och GRATTIS till graviditeten:bow::bump::banana:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 162
Senast: Sassy
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
36
· Visningar
7 480
Senast: gulakatten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar