Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte lägga upp det här? Jag kan en del, @Enya är väl halvdanska och det är säkert många fler som kan hjälpa.Jag ska försöka förstå innebörden av ett ord, men trots google translate är jag helt borta. Hjälp på pm?![]()
När jag googlar hittar jag sönderbitet eller lemlästat?Ordet "skambid", vad innebär det på svenska? Jag förstår definitionen men har svårt att översätta ordet.
Är inte det när en hund biter en annan hund, till exempel? Skadebiten skulle jag nog säga isåfall.Ordet "skambid", vad innebär det på svenska? Jag förstår definitionen men har svårt att översätta ordet.
Det är lättare att hitta rätt ord om man har sammanhanget/meningen som ordet står i.Ordet "skambid", vad innebär det på svenska? Jag förstår definitionen men har svårt att översätta ordet.
Skadebiten känns rimligt! I dansk hundlag finns det ett rubrik som heter "skambid" och hur den definieras och det fungerar hyfsat ihop!Är inte det när en hund biter en annan hund, till exempel? Skadebiten skulle jag nog säga isåfall.