Någon som kan berätta mer om Veredus Guarnieri?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ninni112
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 960
N

Ninni112

Letar stabila ridstövlar då mina kasar ner och börjar falla sönder. Jag har tydligen korta, ganska breda vader och eftersom jag har problem med en fotled ( skruvar och lösa benbitar som gör att jag har sämre rörlighet) så är den tjocknade än den andra. Skulle sådana här stövlar passa då tro? Rider dressyr. Jag har lite svårt med utseendet och priset men funktionen tror jag vore utmärkt.
Berätta om vad ni tycker!!

Sv: Någon som kan berätta mer om Veredus Guarnieri?

Vadå sådana här?? Bild? Finns det bara en sort?

Framgår det inte av rubriken tycker du?

Jag har jobbat i flera ridsportsbutiker och jag håller den som den bästa av alla stövlar. Passar ju alla ben verkar det som, bra kvalitet, bra läder, bra finish, bra systen, o JAG tycker de e skitsnygga :P I min egna smak är de överlägsna både Königs och Cavallo, men det behöver manju inte hålla med om man inte vill ;O

bild då.....

veredus-guarnieri-1_71558497.jpg

Ok, tack för svaret! Men hur är det med materialet på insidan som ligger mot sadeln, skadar det inte sadeln?

Googla på verdus guarnieri så får du fram den, eller kolla på bilden mariauto var så snäll att sätta in.

inte vad jag har hört. Jag har även mkt svårt för att tro att det skulle det. Lädret på kåpan är mkt tjockt och av bästa kvaliten från kossan.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Rehabtid dragna tänder

Hästrelaterat

Tillbaka