Någon som har renoverat ett Tranesläp 130 T?

B

Balderum

Måste byta ena väggen (vänstra utåt) och golvet som nu efter 14 år stående ute i ur o skur har ruttnat.

Någon som har gjort det?? Tips?

Kan man lägga in ett aluminiumgolv under?

Lena

vänsta väggen? är hela väggen rutten.?

min ponny sparkade sönder nederdelen av väggen, så vi bytte ut den (bara nedre delen nedanför "metallkanten"), satte vit plåt på utsidan och sparkplåt på insidan, blev jättefint..

Det fanns en tråd här för ett tag sen om några som hade renoverat ett släp, de hade jättefina bilder från jobbet på en hemsida. Sök bakåt!!
:) P

Åh tack båda, ska leta bakåt!!

I mitt släp sitter hela skivan i ett så det enklaste är väl att byta hela skivan på en gång, ser mest logiskt ut?!

Min länk fungerar inte eftersom vi bytt internetleverantör, för er som velat gå in och titta. Vi kommer åtgärda detta så fort vi får tid! :cool:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har idag ett Thule horseliner släp. Måste köpa nytt inom en två års period iaf och läser allt jag kan men hittar inget jag vill...
2
Svar
24
· Visningar
2 752
Senast: Blandrastik
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 485
Senast: Ajda
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 643
Hundträning Hej på er! Jag önskar få tips från er angående larmande/ skällande i lägenhet. Har testat Allt känns det som men jag ju ha missat något...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
14 948

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.