E
Ewe J
Har ett varmblods sto på 4 år aldrig startad.. Vi köpte henne till mig som första häst på min träningslista. Jätte snäll att köra o tycker de är super kul.. Vi körde in henne till banan o så skulle någon köra henne.. Hon stog o somnade i stallet o var helt cool. O han körde på banan o kunde hon inte ta stöd o gick o bröt så tog vi henne till tandläkaren o då visade de ju sig att hon hade lite fel i munen.. Efter de så började min mamma att vi skulle sälja henne för att hon inte kunde springa fortare.. Men då tänker jag att hur fan ska hon kunna ta stöd i tömarna om hon hade hon i munnen.. La ner träningen i någon vecka Men har börjat nu igen mesta för skojs skull.. Men jag Hoppas att hon kan springa bätre nu när tänderna inte stör.. Red henne i går (lördags) o hon skötte sig bra fast orkade inte så mycket efter som att hon inte får någon kraft.. Men hon kräver mycket stöd annars rullar hon över. Har verkligen fäst mig vid den hästen o vill se vad hon går för nu när tänderna inte stör mer. Hoppas de finns någon som kan ge mig något tips..