Någon som har info om ForeCandi xx???

MalinM

Trådstartare
I så fall få ni hemskt gärna dela med er! Han är e: sunny candi u: sunny fore. Han har nämligen varit i min ägo sedan december -10 men jag vet inte så mycket om honom. Kanske finns det någon här inne som har något roligt att berätta;)

Sv: Någon som har info om ForeCandi xx???

Jag vet inte mycket. Hemmavirke uppfödd, ägd och tränad av Eva Eliasson. Startade ett tiotal gånger. Mest på sprint med en fjärdeplats som främsta resultat.

Sv: Någon som har info om ForeCandi xx???

Jag vet inte mycket. Hemmavirke uppfödd, ägd och tränad av Eva Eliasson. Startade ett tiotal gånger. Mest på sprint med en fjärdeplats som främsta resultat.

Tack så mycket:D Detta visste jag dock redan:p

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 995
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 086
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 599
Senast: Bullen22
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 963
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31