Någon som har info om ForeCandi xx???

MalinM

Trådstartare
I så fall få ni hemskt gärna dela med er! Han är e: sunny candi u: sunny fore. Han har nämligen varit i min ägo sedan december -10 men jag vet inte så mycket om honom. Kanske finns det någon här inne som har något roligt att berätta;)

Sv: Någon som har info om ForeCandi xx???

Jag vet inte mycket. Hemmavirke uppfödd, ägd och tränad av Eva Eliasson. Startade ett tiotal gånger. Mest på sprint med en fjärdeplats som främsta resultat.

Sv: Någon som har info om ForeCandi xx???

Jag vet inte mycket. Hemmavirke uppfödd, ägd och tränad av Eva Eliasson. Startade ett tiotal gånger. Mest på sprint med en fjärdeplats som främsta resultat.

Tack så mycket:D Detta visste jag dock redan:p

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 556
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 223
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 506
Senast: Anonymisten
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 774
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar