Någon som har info om ForeCandi xx???

MalinM

Trådstartare
I så fall få ni hemskt gärna dela med er! Han är e: sunny candi u: sunny fore. Han har nämligen varit i min ägo sedan december -10 men jag vet inte så mycket om honom. Kanske finns det någon här inne som har något roligt att berätta;)

Sv: Någon som har info om ForeCandi xx???

Jag vet inte mycket. Hemmavirke uppfödd, ägd och tränad av Eva Eliasson. Startade ett tiotal gånger. Mest på sprint med en fjärdeplats som främsta resultat.

Sv: Någon som har info om ForeCandi xx???

Jag vet inte mycket. Hemmavirke uppfödd, ägd och tränad av Eva Eliasson. Startade ett tiotal gånger. Mest på sprint med en fjärdeplats som främsta resultat.

Tack så mycket:D Detta visste jag dock redan:p

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 152
Senast: julgrisen
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 030
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 315
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈