Någon som gjort en hälsokontroll privat?

As_Vegas

Trådstartare
Alltså själva betalat för en hälsokontroll?
Hur gick det till?
Vad testades?
Vad kostade det?
Något man ska tänka på?

Ja det har jag gjort fast i Finland. Det kostar kanske 2-300 euro med basic klinkem-provtagning (blodprov med levervärden, blodvärden etc) allmän koll av läkare (intervju, lyssnar på hjärta och lungor etc), gyn/cellprov och mammografi. Vad som ingår beror på vad man vill ha.

Om du vill göra en privat hälsoundersökning i Sverige tror jag det är bäst att först ta en privat sjukvårdsförsäkring och sen göra en via dem.

Jag har gjort, men tar numera Werlabs XL årligen istället. Tycker det ger mer.

Här är priserna i vår region http://www.capiovardcentral.se/Skan...lakarmottagning/Halsokontroller-/Friskprofil/

Och här är Werlabs alternativ https://werlabs.se/vara-tester

Det var Werlabs jag funderade på att göra. Det är så enormt svårt att få tider hos vårdcentralen här, så om det privata alternativet är lika bra och inte så dyrt så kan jag ju lika gärna betala själv tänkte jag...

Liknande trådar

Fordon Min bil ska bytas in som kontantinsats på en nyare. Det är alltså till en (stor) försäljare, inte privat. Har jag några skyldigheter att...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
3 993
Senast: MissFideli
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 434
Senast: Amha
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 702
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama