Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men av vad jag kan läsa ut av första inlägget så gällde tråden inte ev. hälsorisker i samband med vaccinering heller utan snarare om det var nödvändigt att vaccinera hästar som inte träffar andra hästar.
Jag svarade mackan, inte TS.
Men av vad jag kan läsa ut av första inlägget så gällde tråden inte ev. hälsorisker i samband med vaccinering heller utan snarare om det var nödvändigt att vaccinera hästar som inte träffar andra hästar.
tror nog inte att det handlar om någon ekonomifråga i denna tråden du får läsa igenom den bättre![]()
jag skapade tråden för jag ville framföra en undran och på samma gång en förfrågan om hur andra görsen att du påstår att det handlade om att man vill spara in på pengar det är din slutsats,definitivt inte min.
För några år sedan hade jag inte haft en tanke på att fundera över att enndast vaccinera mot stelkramp då jag rörde mig på större anläggningar. Men i dagens läge är det som sagt min egna gård med endast två hästar som aldrig rör sig mer än ute i skogen, så därför har jag haft lite funderingar kring vaccinet och med full rätt dessutom![]()