Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jupp. Och jag slutar när jag nått mitt mål, typ ”färdig!” ...och så påbörjar jag resan uppåt igen.Kruxet med alla dieter är ju att hålla dem. Gör man det, och inte har något medicinskt i kroppen som verkar mot det, så går man ner med VV. Men det kräver disciplin, planering med handling och matlagning + att man noggrant registrerar i appen vad man äter.
Jag följde programmet nitiskt. Registrerade till och med vattnet jag drack. Åt bara deras recept. Och ändå, +5 kg på 3 månader. Så vitt jag vet inga fysiska problem som skulle påverka.
Fast du har väl skrivit väldigt många gånger att du inte går ner hur du än försöker?Jag följde programmet nitiskt. Registrerade till och med vattnet jag drack. Åt bara deras recept. Och ändå, +5 kg på 3 månader. Så vitt jag vet inga fysiska problem som skulle påverka.
Jag brukar sluta när jag inser att jag ätit upp dagens points, nöjt konstaterar det och därför fortsätter ätaJupp. Och jag slutar när jag nått mitt mål, typ ”färdig!” ...och så påbörjar jag resan uppåt igen.
Jag brukar sluta när jag inser att jag ätit upp dagens points, nöjt konstaterar det och därför fortsätter äta![]()
Själv skiter jag i det just nu. Jag borde nog gå ner en 10-12 kg men har inte mental styrka till det för tillfället. Och jag har upptäckt att detta är första gången typ någonsin som jag äter utan att fundera över hur tjock jag blir av det. Jag äter spaghetti, potatismos, smörgåsar osv - utan ågren. Det är tamejfan en befrielse.Haha samma här (men i lifesum)
Nu har jag iofs satt upp ett foto på Nicole Kidman på kylskåpet. Borde kunna funka...?
Fast du har väl skrivit väldigt många gånger att du inte går ner hur du än försöker?
Haha samma här (men i lifesum)
Nu har jag iofs satt upp ett foto på Nicole Kidman på kylskåpet. Borde kunna funka...?
Hur funkar det?
Är ni nöjda?
Skulle ni rekommendera det?
Funderar på att gå med i det men vill höra lite erfarenheter om det
Det jag tycker är svårare med vv än andra liknande koncept är deras points.
När jag var medlem och sen slutade hade jag i alla fall ingen aning om hur mycket jag kunde äta för att inte gå upp igen.
Jag räknar hellre kalorier istället för points för att kunna räkna ut på egna recept hur mycket det blir till exempel.
Jag var med i en studie för man fick ett medlemskap i vv. Jag gick upp 5 kg![]()
Jag går ju på ätstörningsenhet nu och jag tror jag gick upp ett par kilo i början. Jag får inte se siffran men jag tror det.Det låter mycket märkligt!
Jag går ju på ätstörningsenhet nu och jag tror jag gick upp ett par kilo i början. Jag får inte se siffran men jag tror det.
De förklarade att det kan bli så. Om du tex har ätit för lågt/ för få kalorier så kan det bli så enligt dem. Men på sikt kommer det stabilisera sig.
Jag vet ju dock inte något på din situation men jag tror det är mer komplicerat med tex vikt än vad många tror. Det känns som vikt är ett sånt ämne som många har en åsikt om utan att ha så mkt kunskap.![]()