Någon person dum mot katt

Concett

Trådstartare
Tre pojke har elak mot min katt att ta upp katts svans och min katt Olle skriker mkt och ont men min syster hör det och blev arg och rädda min lilla Olle
 
Sv: Någon person dum mot katt

Vilken tur att din syster kunde rädda Olle. Vet ni vilka pojkar det var, kände hon igen dem? Be någon vuxen prata med dem i så fall, så de inte gör värre saker.
 
Sv: Någon person dum mot katt

De förstår nog att man inte får vara dum mot djur, så försök få någon att prata med dem ändå om de försöker göra det igen.
 
Sv: Någon person dum mot katt

Dem är från annan land och fattar inte på svenska.

Tyvärr har många länder en annan djur-kultur än vad vi har i Sverige, och det kan ta ett tag för barnen att lära sig hur vi gör här.

Be din syster prata med pojkarnas familj, eller kanske hon kan få någon att tolka till deras språk?

kram, Milene
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 695
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 549
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
2 234
Senast: Eva S
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 590
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp