Någon mer som har tammöss som sällskapsdjur?

KisseNova

Trådstartare
Här hemma bor det 6 flickor i ett terrarium, och i ett akvarium ska det bo en ny flock när jag hittar de flickor som jag vill ha in där :D

Sv: Någon mer som har tammöss som sällskapsdjur?

Jag har haft möss som husdjur :) 22 blev de till slut och bodde i två terrarier och ett par burar. Vore kul att ha möss igen, de var roliga att titta på!

Sv: Någon mer som har tammöss som sällskapsdjur?

Måste ju få skryta även här ;)
På Svemus utställning i Alingsås igår så vann min ena mus(!) 25 anmälda möss och två av mina blev placerade, 1a och 5a kom dom :D

img-6202_shrink-398x600.jpg

Köpte 3 möss till oxå, bl a Elita (siamese longhair aby) :love: :love:

img-6220_shrink-500x500.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 471
Senast: Bee
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 026
Senast: Squie
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 669
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar